Farrakhan: “ABD, yaptıklarının bedelini ödüyor”

Afro-Amerikalı toplum lideri Louis Farrakhan, hakikatli bir diyalog için hakikate saygının şart olduğunu söyledi

Afrika kökenli Amerikalıların hatırı sayılır bir kısmını temsil eden Nation Of Islam (İslam Ulusu) teşkilatının lideri Louis Farrakhan, infowars. com'dan Alex Jones'a verdiği mülakatta, beyazlarla diyaloga hazır olduklarını, fakat hakikate saygı gösterilmeden hakikatli bir diyalogun kurulamayacağını söyledi.

Prensipte ABD başkanlık seçimi aday adaylarından Donald Trump'la bile konuşmaya hazır olduklarını beyan eden Farrakhan'a göre, siyah toplumun ve yerli halkların durumunun siyaset gündeminde hiç yer almaması verimli bir diyalogu imkânsız kılıyor.

"Bu ülkenin doğuşu, 120 milyon yerlinin imha edilmesi günahına dayanıyor" diyen Farrakhan, sözlerine şöyle devam etti: “Bizim milyonlarcamız, Afrika'dan buraya, vatandaş olmak için değil gerçek vatandaşların hamallığını yapmak için getirildi. Bizim terimiz ve kanımızla zenginleşip göçmenleri celbetti Amerika; bizim kâbusumuzun üzerinde yükseldi Amerikan Rüyası."

ABD hükümetinin Ortadoğu diye anılan coğrafyada giriştiği haksız savaşların ülkeyi felaketin eşiğine getirdiğine dikkat çeken Farrakhan, bunu "Tanrının laneti" ne bağladı: "Önderimiz Elijah Muhammed'in buyurduğu gibi: Amerika, siyahlara ve yerli halklara yaptığı zulümlerle ektiğini biçiyor. Tanrı, Amerika'yı cezalandırıyor."

Farrakhan'ın mülakat verdiği infowars.com, muhafazakâr beyaz Amerikalılara hitap eden ve "ana akım medya"nın potansiyel alternatifleri arasında sayılan popüler bir internet haber sitesi.
Farrakhan: “ABD, yaptıklarının bedelini ödüyor” Farrakhan: “ABD, yaptıklarının bedelini ödüyor” Reviewed by Habersizim on 15:17:00 Rating: 5

Hiç yorum yok: