Faiz lobisi ölmüş diyorlar. Başında (mevtanın) Bilderbergler, küresel düzenciler, gizli yediler ağıt düzesiymiş. Birden bire aniden gerçekleşmiş bu ölüm, onun için hazırlıksız ve plansız yakalanmış, bizim köyün İngiliz asilzadeleri. Bir tumturaklı söylev bile hazırlayamadık diyesiyelermiş. FED bir baş sağlığı mesajı yayınlamış, içten yanmalı ve çok dokunaklı. Rostchildler, Rockefellerler şaşkınlık içinde sorasıymış, ölüm ne ola ki?
Var oluş sancısına, hakikat sanrısına düşeyazan, sadece küresel kodamanlar değilmiş, meğerAnadolu oğlanları da aynı sancının peşi sıra gideyazmış. Herkesin kafasında o baş ağrıtan korkunç soru; faiz lobisi öldüğündensonra içimizde oluşan derin boşlukları şimdi kim dolduracak. Daha savaşacaktık, bilek güreşine tutuşacak, bükemezsek öpecek, bükebilirsek faizli banka reklamı alacaktık. Dahası sevecek, sevişecektik, hiç olmadı, helvadan küçük heykellerini dikecektik. Oldu mu şimdi!
Hiçbir şeyden korkmazdık oysa faiz lobisinden korktuğumuz kadar. Şimdi ölünce, tabi ölüm de korkunç bişeyama, ne bileyim işte korkası gelmiyor insanın. O zaman da insanın içinden tuhaf şeyler geçiyor. Gidip mevtanın yanaklarını sevgiyle cumurlayası geliyor insanın. Hiç olmadı cenaze merasimine çıplak ayakla katılıp, o tinsel deneyimin bir parçası oluvermek…
Ölümüne sebep bizzat kendisi imiş diyenler var. Üretime gecesi varmış, bir gündüz bir gecesi varmış ki, o günün ertesinde bambaşka bir lobi olası varmış. Bu yüzden bir intihar gerginliğinde sürmüş bütün anma törenleri. Mistik bir gerilim içinde metafizik bir derinlik yaşanmış diyorlar. Çünkü mevtanın son sözü, son bakışı, son ameli, son görüşmesi hepsi, ama hepsi anlam doluymuş. Her biri tek, tek tespit edilmiş derin hocalar tarafından. Eh bunlar da mühim faaliyetler, bir daha başımıza gelmesin ama, yarın olur da başka bir mühim lobimiz aniden ölürse böyle hazırlıksız olmayız.
Faiz lobisinden bize ne! biz Kobi’yiz diyesim var ama diyemiyorum, öle dümdük. Yani şimdi bir ölüyü ötekileştirmek bayım, biraz ayıp kaçar bizim oralarda. Ancak içimde metafizik bir gerilim de oluşmuyor değil. Otel lobilerine bile yeni, yeni ısınmışken, şimdi birden, yani bir ölü beden üzerinden yaşanan yakınlaşma ürpertiyor tüm hücrelerimi. Lobiler soğuk, Kobiler kavruk olur deyip bakalım işimize. Sevmediyseniz bu sloganı, eskilerden bir şey verelim “üreten biziz, tükenen de biz olacağız” cinsinden. Lobi bu gelir geçer, Allah iman kuran yokluğu vermesin. Bir de sahip olduklarımızın kıymetini bilelim yeter.Ölenle ölünmüyor ki a dostlar! Allah zeval vermesin, yokluğunu göstermesin bir geriye kaldı basın lobisi… Aman ona bir şey olmasın.
Var oluş sancısına, hakikat sanrısına düşeyazan, sadece küresel kodamanlar değilmiş, meğerAnadolu oğlanları da aynı sancının peşi sıra gideyazmış. Herkesin kafasında o baş ağrıtan korkunç soru; faiz lobisi öldüğündensonra içimizde oluşan derin boşlukları şimdi kim dolduracak. Daha savaşacaktık, bilek güreşine tutuşacak, bükemezsek öpecek, bükebilirsek faizli banka reklamı alacaktık. Dahası sevecek, sevişecektik, hiç olmadı, helvadan küçük heykellerini dikecektik. Oldu mu şimdi!
Hiçbir şeyden korkmazdık oysa faiz lobisinden korktuğumuz kadar. Şimdi ölünce, tabi ölüm de korkunç bişeyama, ne bileyim işte korkası gelmiyor insanın. O zaman da insanın içinden tuhaf şeyler geçiyor. Gidip mevtanın yanaklarını sevgiyle cumurlayası geliyor insanın. Hiç olmadı cenaze merasimine çıplak ayakla katılıp, o tinsel deneyimin bir parçası oluvermek…
Ölümüne sebep bizzat kendisi imiş diyenler var. Üretime gecesi varmış, bir gündüz bir gecesi varmış ki, o günün ertesinde bambaşka bir lobi olası varmış. Bu yüzden bir intihar gerginliğinde sürmüş bütün anma törenleri. Mistik bir gerilim içinde metafizik bir derinlik yaşanmış diyorlar. Çünkü mevtanın son sözü, son bakışı, son ameli, son görüşmesi hepsi, ama hepsi anlam doluymuş. Her biri tek, tek tespit edilmiş derin hocalar tarafından. Eh bunlar da mühim faaliyetler, bir daha başımıza gelmesin ama, yarın olur da başka bir mühim lobimiz aniden ölürse böyle hazırlıksız olmayız.
Faiz lobisinden bize ne! biz Kobi’yiz diyesim var ama diyemiyorum, öle dümdük. Yani şimdi bir ölüyü ötekileştirmek bayım, biraz ayıp kaçar bizim oralarda. Ancak içimde metafizik bir gerilim de oluşmuyor değil. Otel lobilerine bile yeni, yeni ısınmışken, şimdi birden, yani bir ölü beden üzerinden yaşanan yakınlaşma ürpertiyor tüm hücrelerimi. Lobiler soğuk, Kobiler kavruk olur deyip bakalım işimize. Sevmediyseniz bu sloganı, eskilerden bir şey verelim “üreten biziz, tükenen de biz olacağız” cinsinden. Lobi bu gelir geçer, Allah iman kuran yokluğu vermesin. Bir de sahip olduklarımızın kıymetini bilelim yeter.Ölenle ölünmüyor ki a dostlar! Allah zeval vermesin, yokluğunu göstermesin bir geriye kaldı basın lobisi… Aman ona bir şey olmasın.
Faiz Lobisi Ölmüş
Reviewed by Habersizim
on
13:13:00
Rating:

Hiç yorum yok: