5 lira gasp etti, 5 yıl ceza yedi

Adana’da bir çocuğun tehditle 5 lirasını gasbettiği iddia edilen sanık 5 yıl hapis cezasına çarptırıldı. Adana 10. Ağır Ceza Mahkemesindeki davaya, tutuklu sanık Hüseyin T. (18) ve mağdur Ö.K. (17) ile avukatlar katıldı. Hüseyin T, savunmasında, çocuğun parayı kendi rızasıyla verdiğini iddia etti. Mağdur çocuk ise sanığın jiletle kesilmiş kolunu göstererek, kendisini tehdit ettiğini ve 5 lirayı zorla aldığını öne sürdü. Mahkeme heyeti, sanığa ‘’yağma’’ suçundan 5 yıl hapis cezası verdi. Adana’nın Seyhan ilçesinde, Hüseyin T. 27 Ekim 2015’te Merkez Park’ta gezen Ö.K’nın 5 lirasını gasbettiği iddiasıyla tutuklanmıştı. Dini içerikli kitap sattığını belirten sanığın, tutuklanmadan önce gazetecilerle besmeleyi bilip bilmediğiyle ilgili yaşadığı diyalog, sosyal medyada birçok kişi tarafından izlenmişti.
5 lira gasp etti, 5 yıl ceza yedi 5 lira gasp etti, 5 yıl ceza yedi Reviewed by Habersizim on 21:18:00 Rating: 5

Hiç yorum yok: